Člověk vymyslel mnoho věcí, které slouží k našemu pohodlí. Často je používáme s takovou samozřejmostí, že nás ani nenapadne, že je někdy někdo musel vymyslet, že se pravděpodobně časem vyvíjely a přizpůsobovaly se novým potřebám. Vezměme si třeba deštník. Máme každý, někdy i dva tři, a bez něho si nedovedeme představit déšť. Těžko říct, jak vznikl první deštník, ale o čem jistě pochybovat nemusíme, že už v pravěku člověk nechtěl zbytečně zmoknout. Možná v létě to mohl brát jako jistý druh koupele a osvěžení, ale v jarní nebo podzimní plískanici nejspíš nevystrčil hlavu z jeskyně. Maximálně ho možná napadlo použít list lopuchu, které snad tehdy rostly.
V naší době je deštník běžnou věcí, kterou máme ve stojanu u dveří. Velké deštníky, pod které se schová celá rodina, nebo malinké skládací, které se dají schovat do kabelky a jsou spíše jen pro případ nouze.
I děti mají rády své deštníky s potiskem pohádkových bytostí nebo jiného dětského motivu. Ona totiž plocha deštníku je výborným místem pro obrázek či reklamu. Pamatuju, jak v Římě začalo pršet, ihned k nám naběhl pouliční prodejce s deštníky a začal nám je vnucovat. Musím podotknout, že spadlo asi deset kapek a bylo po dešti, ale mezi deštníky byl jeden, který měl jako plátno fotky italských památek, Koloseum, Šikmou věž v Pise, no nebudu to protahovat, mám ho dodnes doma jako úžasný suvenýr.
Reklamní deštníky Promodarky s vtipným či poutavým obrázkem si koupíte, i když ho právě nebudete potřebovat. Zaujme zákazníka, poslouží v dešti. Je to velmi praktický dárek pro vaše obchodní partnery. Nechejte si vyrobit reklamní deštníky s vtipným obrázkem a umístěte na plochu deštníku i svoje logo a uvidíte, jak je to skvělý reklamní trik. Sice budete závislí na dešti, aby vaši reklamu bylo vidět, ale vždyť ono prší v našich končinách docela často, ne?