A nyní úplně z jiného soudku. Bude se vám zdát, že to spolu vůbec nesouvisí. Ale později seznáme, že ano.
Pokud máte malé děti, a nežijete zrovna nějakou divnou stravou a výchovou, jistě jim občas kupujete nějakou tu sladkost. A přiznejte se, že si občas zamlsáte i sami? Autor článku se přiznává bez mučení, že je otylý a sladkostmi se cpe neustále.
Podle čeho takový mls vybíráte? Většinou podle zvyku anebo, toho co máte rádi. Každý psycholog vám však řekne, že například děti podle obalu a barev. Čím více tím lépe a tím více to děti přitahuje.
A nyní si vzpomeňte, kolikrát jste podle barev a pestrosti vybírali vy. A kdy naposledy.
Nuže, nyní se vrátíme zpět k umístění reklamy pro firmy, či podnikatele. Oni moc dobře ví, že taková miska s pochoutkou umístěná někde v čekárně, nebo kdekoli jinde je lákadlem pro všechny, jak pro děti, tak i pro dospělé. A budou-li v ní bonbony v pestrém obalu, přitáhne je to stonásobně. A jsme u věcičky, které se říká reklamní bonbony.
Zcela jistě jste se již s nimi setkali, například jsou již ve skoro každé bance. Jenže většinou mají na pochoutce reklamu právě na tu svou finanční instituci. Ale pokud se spojí s firmou, čí soukromníkem, není problém mít tam reklamu dle domluvy.
Firma samotná by pak měla mít na reklamu odborníky, kteří vědí o akcích, kde se dají tato sladkosti nabídnout, nebo kde se prostě jen umístí a každý ať si vezme. Spousta lidí chce vědět co jí, a proto se skoro všichni na obal podívají a hle, reklama na jistou firmu s tím a tím zbožím. Hned se doma podívají na sortiment a šup, už je zde na místě pouhého zvědavce potencionální zákazník.
Nebo někdo ono zboží potřebuje a vzpomene si na tu sladkost a šup, už také vyhledává tuto firmu.
Prostě, asi tak, z maličkostí velké věci rostou a taková malá se jistě hodně krát vrátí.